1. Garantie

Op alle door Surprise shop geleverde artikelen wordt op dezelfde wijze garantie verleend zoals u dat in de winkel gewend bent. Daarbij zijn de reguliere garantiebepalingen van toepassing zoals de fabrikant van het artikel die heeft bepaald. De bepalingen en looptijd van de garantie word bij alle artikelen vermeld. 

 

2. Factuur & Verpakking

De factuur die u ontvangt bij uw bestelling dient tevens als garantiebewijs. Bewaar deze factuur daarom zorgvuldig. Wij raden u tevens aan de originele verpakking van het artikel te bewaren. In de originele verpakking beperkt u de kans op beschadiging tijdens vervoer. 

 

3. Defect & Reparatie

Mocht een artikel binnen de afkoelingsperiode van 14 dagen defect raken, dan kunt u aanspraak maken op de standaardgarantie (niet goed - geld terug garantie) van Surprise shop. Het defecte artikel dan kosteloos worden vervangen voor een nieuw exemplaar. 

 

Wanneer een artikel defect raakt na de afkoelingsperiode van 14 dagen kunt u zich wenden tot Surprise shop. Surprise shop zal het artikel in dit geval ter reparatie innemen of een andere passende oplossing bieden.

Voor complexe defecten kunnen we besluiten het artikel terug te sturen naar de fabriek.

 

4. Retourneren

Om onduidelijkheden te voorkomen hanteert Surprise shop een Terugbetaal & Kosten Policy. In onderstaande policy staat beschreven of er kosten zijn verbonden aan het retourneren van een artikel. Indien u een artikel wenst te retourneren raden wij u aan deze policy goed door te nemen. Neem bij vragen altijd contact op met onze klantenservice.

 

Consumenten hebben een afkoelingsperiode (zichttermijn) van 14 dagen om zonder opgaaf van reden het artikel te retourneren. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde artikelen of speciaal voor u bestelde artikelen. Deze afkoelingsperiode geld niet voor bedrijven, verenigingen en andere niet-consumenten. Indien u gebruik maakt van de afkoelingsperiode (zichttermijn) kunnen er kosten in rekening worden gebracht. 

 

4.1 Er worden geen kosten in rekening gebracht wanneer:

• een artikel onbeschadigd, compleet en ongebruikt in de originele onbeschadigde verpakking wordt geretourneerd. 

 

4.2 Er worden wel kosten in rekening gebracht wanneer:

• een artikel gebruikt of zonder accessoires wordt geretourneerd. Wij zijn genoodzaakt onderstaande kosten in rekening te brengen om de waardevermindering van artikel(en) te compenseren. 
 

5. Stappenplan garantie en defectenWilt u gebruik maken van uw garantie binnen 14 dagen na aankoop? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen. • Meld via email bij onze Klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.• U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.• U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel. • Na ontvangst van uw zending sturen wij u een ontvangstbevestiging via e-mail.• Wij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor. Let op: We accepteren geen retourzendingen die niet zijn aangemeld. 6. TransportkostenU dient in alle gevallen zelf de kosten voor het transport van een artikel naar The Surprise shop te voldoen (ongefrankeerde zendingen worden altijd geweigerd). Alleen als u een defect of verkeerd product ontvangt zal The Surprise shop de transportkosten vergoeden. Bij terugbetalingen wordt altijd het factuurbedrag en de door ons gemaakte verzendkosten aan u terugbetaald. 7. Cadeaubonnen, Kortings vouchers etc. Wanneer u bij een aankoop betaald met een cadeaubon of bijvoorbeeld een kortings voucher dan krijgt u bij retournering van uw product deze cadeaubon retour. Deze word dus niet in geld uitbetaald.